.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازنگري سند چشم‌انداز 20 ساله توسعه استان گلستان

مديركل دفتر برنامه‌ريزي و بودجه استانداري گلستان گفت: بازنگري سند چشم‌انداز 20 ساله توسعه استان گلستان در اتاق فكر استان آغاز شد.

به گزارش فارس ، قدرت‌الله عابدي بعد از ظهر امروز در جمع كارشناسان برنامه‌ريزي دستگاه‌هاي اجرايي استان اظهار داشت: در تدوين سند مزبور از مجموعه اسناد بالادستي به ويژه سند چشم‌انداز 20 ساله جمهوري اسلامي سال 1404 استفاده شده است.
وي گفت: بعد از تنظيم اين سند توسط معاونت برنامه‌ريزي استانداري، در چند مرحله از نقطه نظرات صاحب نظران و كارشناسان استفاده شده است.
مدير‌كل دفتر برنامه‌ريزي و بودجه استانداري گلستان افزود: اين سند شامل استاني دست يافته به جايگاه بالاي اقتصادي در كشور، مبتني بر علم و فناوري همراه با رشد سريع و پايدار اقتصادي، متكي بر امنيت اقتصادي، اجتماعي و اكولوژيكي است.
عابدي خاطرنشان كرد: استاني با مردمي دانا، مسئوليت‌پذير و با نشاط و داراي هويت اسلامي با قوميت‌هاي مختلف ايراني، برخوردار از امنيت پايدار متكي بر مردم‌سالاري ديني و استاني باتوسعه جامع پايدار هماهنگ و سازمان فضايي متعادل و متوازن با تاكيد بر حفاظت از محيط زيست و بهره‌وري منطقي از منابع و ظرفيت‌هاي توسعه‌اي استان از وِيژگي‌هاي گلستان در اين سند است.
وي با بيان ويژگي‌هاي چشم انداز 20 ساله توسعه استان گلستان در امور اقتصادي گفت: استاني دست يافته به جايگاه بالاي اقتصادي در كشور، مبتني بر علم و فناوري همراه با رشد سريع و پايدار اقتصادي، متكي بر امنيت اقتصادي، اجتماعي و اكولوژيكي ويژگي اقتصادي استان در سند چشم‌انداز است.
وي ويژگي‌هايي اقتصادي گلستان در افق 1404 اشاره كرد و افزود: توسعه يافته و متناسب با مقتضيات فرهنگي و اجتماعي، همراه با نهادهاي مناسب در راستاي تحقق رشد پايدار اقتصادي، استاني توانمند و برتر در جذب توريسم و اكوتوريسم با اتكا بر منابع فرهنگي، هنري و طبيعي است.
عابدي ادامه داد: استاني شايسته و بهره‌مند و هماهنگ در مديريت كلان اقتصادي و برتر در شاخص‌هاي بهره‌وري در مقياس ملي و استاني برتر و پيش رو در دانش IT و ICT در سطح كشور از ويژگي‌هايي گلستان در افق 1404 است.
چشم انداز 20 ساله توسعه استان گلستان در امور فرهنگي، اجتماعي و امنيتي گفت: استاني با مردمي دانا، مسئوليت‌پذير و با نشاط و داراي هويت اسلامي با قوميت‌هاي مختلف ايراني، برخوردار از امنيت پايدار متكي بر مردم سالاري ديني ويژگي فرهنگي، اجتماعي و امنيتي استان در سند چشم‌انداز است.
وي ويژگي‌هايي امور فرهنگي، اجتماعي و امنيتي گلستان در افق 1404 اشاره كرد و ادامه داد: در اين اسناد به آزادي‌هاي مشروع و قانوني، به رسميت شناخته شده و اصول اخلاقي و كرامت انساني ارزش‌هاي ديني و ملي مورد توجه قرار مي‌گيرد.
عابدي تصريح كرد: گلستان در اين سند از نظم و امنيت پايدار با تحكيم روابط مردم و حكومت توام با مشاركت و اميدوار به آينده و به دور از تبعيض در ابعاد اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي و برخوردار از امنيت اجتماعي و قضايي، داراي روابط گسترش يافته علمي، فرهنگي و هنري در ابعاد ملي و بين‌المللي است، برخوردار است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.808 seconds.